FAQ

Jak poznám, jaké složky mnou vybraný produkt obsahuje a zda je non toxic?

Na našem e-shopu naleznete pouze striktně vyfiltrované produkty bez kompromisních látek, veškeré jsou tedy non toxic. Složení ke všem produktům transparentně uvádíme v popisu daného výrobku pod označením INCI.

Na základě čeho vybíráte produkty a sortiment, který nabízíte?

Veškeré produkty podléhají striktnímu filtru a výběru, abyste u nás mohli nakupovat s jistotou, že máte skutečně produkt s non toxic složením. Více o našich zásadách se dozvíte v našem KODEXU.

Jakým způsobem si mohu nechat objednávku poslat a kolik za dopravu zaplatím?

Váš balíček si můžete nechat zaslat prostřednictvím České pošty na Vámi zvolenou adresu, jako Balík Na Poštu nebo prostřednictvím Balíkovny či Zásilkovny na jedno z výdejních míst, kde si jej následně vyzvednete. Cena doručení na adresu stojí od 119 Kč, Balík Na Poštu od 89 Kč, Balíkovnou na výdejní místo 65 Kč a Zásilkovnou na výdejní místo 75 Kč. V případě, že nakupujete větší objemnější produkty typu velká balení ekodrogerie, může se cena a možnosti dopravy v košíku pozměnit dle váhy a objemu zboží. Za nadrozměrnou zásilku zaplatíte při doručení na adresu 139 Kč, Balíkem Na Poštu 119 Kč a na výdejnu Balíkovny 109 Kč.

Zasíláte balíčky i na Slovensko? Jaké je poštovné?

Ano, balíček Vám rádi zašleme i na Slovensko. Cena za dodání na Vámi zvolenou adresu se pohybuje od 89 Kč dle zvolené formy dopravy a velikosti balíčku. Více se dozvíte na stránkách Dopravy.

Jak mohu svou objednávku uhradit? Mohu platit dobírkou při převzetí?

Platit můžete kartou online nebo bankovním převodem. Možnost dobírky nenabízíme.

Lze si objednávku z e-shopu vyzvednout osobně na prodejně Non Toxic Life?

Určitě ano. Tuto možnost doporučujeme zvlášť v případě, že jste z Plzně či okolí. Šetříte tak Vaše peníze za poštovné i obalový materiál potřebný k zabalení Vaší objednávky. Příroda Vám poděkuje! Objednávku uskutečníte stejným způsobem jako jakoukoliv jinou, akorát v košíku při výběru dopravy zaškrtnete osobní převzetí na kamenné prodejně. Platbu pak uskutečníte standardně bankovním převodem nebo kartou. Objednávky s osobním převzetím nelze platit až při převzetí na prodejně. Po dokončení objednávky Vás budeme informovat, že je Vaše objednávka připravena a můžete se pro ní zastavit.

Když mi nevyhovuje zakoupený produkt, ale již jsem ho rozbalil/a, vyzkoušel/a, mohu ho vrátit nebo vyměnit? (Např. nevyhovuje mi konzistence krému či vůně parfému)

Bohužel, otevřené či použité zboží již vrátit nelze. Abyste předešli takovýmto situacím, doporučujeme navštívit naši kamennou prodejnu Non Toxic Life, kde jsou k dispozici testery produktů a můžete si tak vše ovonět a vyzkoušet. Případně je také možné k některým produktů zakoupit vzorečky.

Balíte objednávky ekologicky a zero waste? Používáte kromě papírových výplní i plastové bublinkové folie či pufy?

Veškeré krabice i výplňový a obalový materiál, ve kterém Vám Váš voňavý balíček přijde je tzv. re-use, tedy znovu použitý. Tento materiál tedy nenakupujeme nový za účelem zabalit Vám Vaši zásilku, ale využíváme obaly a výplně, ve kterých nám dorazilo zboží od našich dodavatelů a byly tedy již jednou (mnohdy i vícekrát) k tomuto účelu použity. Často se tak můžete setkat, že je krabice několikrát přelepena páskou či nese logo nějaké jiné značky. Též shromažďujeme a třídíme obaly, které se nám různě sejdou. Balíček Vám tedy může přijít třeba i v krabici od vína či bot. Tento přístup nám dává obrovský smysl. Využíváme materiál, který byl již jednou vyroben, za normálních okolností by se vyhodil a takto může dále posloužit. To, zdali Vám tedy přijde balík zabalen čistě v papíru či v plastových bublinkách, je dáno zkrátka tím, co se nám zrovna na skladě obalového materiálu od dodavatelů sejde. Co se týká množství výplně, zde razíme heslo, že je mnohdy lepší vše zabalit více a s jistotou, že k Vám zboží dorazí v pořádku, než si jedním rozbitým flakónkem znehodnotit celý balíček o více produktech, řešit navrácení zboží a poslání nového. V takovém případě totiž příroda zapláče mnohem více, než když v balíku budete mít o jednu folii či hrst pufíků více.

Lze na kamenné prodejně platit i kartou?

Ano, na kamenné prodejně lze platit hotově i platební kartou.